6 september





jag har knappt kunnat andats på hela dagen, bara försökt att låtsas som inget och bara hoppas på att allt skulle lösa sig! och det gjorde det, allt kommer att lösa sig så länge jag har dig vid min sida.

jag önskar att jag på något vis kunde visa dig, få dig att förstå hur mycket jag älskar dig. hur mycket jag uppskattar att du valt att vara med just mig, hur mycket jag älskar att vakna brevid dig. få dig att förstå att jag vill fortsätta att vakna brevid dig i restn av mitt liv. jag önskar att jag på något vis skulle kunna få dig att förstå att du är den bästa människan i hela världen och hur tacksam jag är för att du finns för mig. jag vet att jag aldrig någonsin kommer att kunna förklara allt detta för dig genom bara ord, men jag lovar dig att jag ska göra allt för att visa dig hjärtat. jag skulle vända ut och in på hela mig, hela värlen eller hela universum för oss.

<3jag älskar dig martin.



nu ska jag äntligen andas en stund, ignorera att du är 50mil bort och sen sova en stund.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0