21 september


hästen är halt, och bilen är sönder. suck...
bilen skiter jag faktist i, det är klart att det är jobbigt att inte ha ngn bil, men det är bara o hosta fram pengar så är den fixad på torsdag! men hästen däremot.. mitt hjärtegull, min man. det är det värsta jag vet när det är ngt tokigt med honom. han hatar att vara stilla, och jag hatar att se honom så uttråkad. blir ett samtal till slöinge imorgon och en tripp dit inom en snar framtid så att vi får ordning på det här nu <3juan bol

mitt upp i allt det jobbiga, så har jag iaf min underbara martin.
ingen i hela världen (knappt jag själv..) förstår nog hur lycklig
jag är över det.

vi är under samma himmel älskling, och snart får jag kyssa dig igen, snart, snart snart...


Kommentarer
Postat av: M

Jag älskar dig <3

2010-09-21 @ 23:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0