glömskhet.

jag glömde faktist för några dagar att jag hade en blogg, och det kan nog bero på att jag inte kännt att jag haft så jätte mycket att blogga om. ELLER så har det egentligen varit alldeles för mycket runt omkring o kanske alldeles för mycket tankar o funderingar för att kunna få ngt nerskrivet här.

Hur som helst så befinner jag mig i skogen i småland, nästan i Tingsryd på praktik. Jag är på Hästak, och jag trivs super bra! Hade det inte varit för att Bo var i varberg så hade allt varit perfekt. Jag kommer att stanna här till onsdag nästa vecka :) och på torsdagen åker jag antagligen med Mathilda på SM i Helsingborg! wayyyy :)


jag trodde du var annorlunda



over and out
sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0