29 juni

...... FALSTERBO 2010, SNART SÅ! åhw, jag är så jävla taggad :D kan det bli något annat än världsklass?? NEJ, det tror jag inte. och efter det så blir det några dagar i varberg! MMMMMMMMMMMM jag bara gillar!

dagen har bjudit på väldigt lite, jag har lyckats få till lite ordning i stallet nu iaf. Ska bara sätta upp lite krokar och en hylla tror jag! har skrivit en liten lista på vad som behöver införskaffas, och tänkte försöka ta mig ut o fixa det imorgon. Har ridit hästen lite också, han var överpigg och rättså jobbig idag. meeeen, det gör inget. Imorgon tänkte jag att jag skulle hoppa lite, och börjar bli dax att leta på lite fler tävligar :)

man kan inte alltid vara alla till lags, jag har insett det
det tog mig 19år, men nu tänker jag ta mig själv och mitt först utan att vara egoist




tillängnat amanda; "tjena pattarna, äre här ni hänger?!" ;)

/PUSS, hedman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0