23 juni

Två dagar avklarade på jobbet nu, tog en och en halv dag innan jag lyckades att förstöra ngt ;) lyckades bränna ett stort hål på tejpmaskinen med lödsaken! haha, så typiskt mig. Jobb imorgon också, sen är jag ledig i 7 dagar, OCH efter det en 36h helg..... när det är LA-festen. suck! ska se om jag kanske kan få vara ledig en dag iaf? troligtvis inte dock........ buuu.

mannen har även lyckats att fastna i staketet igen, känns som en tidsfråga innan han gör illa sig ordentligt! och jag har ingen aning om vad jag ska göra för att han inte skall hålla på sådära. Lösningen nu är iaf att han inte får gå brevid någon annan häst alls. Trodde att det skulle funka här där det är 2m mellan hagarna, men inte det heller. Fredriksson hade iaf gjort rent det nu på em. när han kommit in från hagen o då hade det sett fint ut iaf, och han var inte alls så svullen som han var i morse när jag var där. FINT! Imorgon skall Anna rida honom så att jag slipper stressa röven av mig <3


och som vanligt är det så mycket tankar och känslor. Jag saknar varberg o mina flickor så sjuuuukt mycket! Men jag antar att sommaren går fort och att vi snart är där igen, men det kommer inte att vara som det har varit! hrg3 och martina, inget kommer att vara sig likt utan er <3<3<3

Och trött är jag verkligen inte, borde sova.
ska göra ett försök, puss
/hedman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0