17 juni

hallå i lådan!


nu är jag hemma i Ludvika iaf, känns mindre bra dock! Hoppas att känslan släpper snart. Känns som att jag lämnade så mycket mer i Varberg än vad jag hade och komma "hem" till här.... suck.
hästen verkar iaf nöjd med sitt nya place, fast om jag tänker efter.. vart är han inte nöjd? hm. överallt.. Dock har inte saker blivit som jag tänkt mig med det heller, och hade jag fått göra om hade jag gjort annorlunda! Men lite försent nu, hade absolut inte varit i Ludvika alls om jag fått välja om!


nej, dax att sova! imorgon är det stallet som står på schemat, och en hel del saker som skall fixas dit innan jag får frispel..


gull<3
/hedman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0