10 juni

livet är en fest, och jag älskar det! den här veckan har det varit fredag hela veckan, och jag har druckit alla fredagar utom en. dock inte idag heller. Imorgon är det som vanligt denna vecka fredag, och då blir det kanske lite mera fest. MUMS! och på tal om fredag, så har M smittat mig med Napa-sjukan, så just nu låter det som att jag har ett rivjärn i halsen och hostar slemklumpar som är större än mitt huvud. myyyysigt!

4 dagar kvar tills skolan slutar och det känns fortfarande skönt att få åka hem ett tag. MEN tänker jag efter så känns det helt sjukt! För inget kommer att vara sig likt i höst när vi kommer tillbaka? tyckte det känndes konstigt förra året, och detta kommer att kännas ännu mera! Kommer garanterat gråta floder innan jag åker härifrån på tisdag....

och överlag tycker jag att alla är jävligt känsliga, överdrivna och omogna för tillfället? eller så är det jag som är okänslig, underdriven och jävligt övermogen? vad vet jag...






haha, puss
/hedman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0