vilken värld vi lever i!

Sitter och kollar på efterlyst, det är helt jävla galet vad som händer i världen (sverige) Hur långt är folk beredda att gå? bara för att något inte passar, eller för att man behöver pengar? Eller vad det nu handlar om.. Jag tror nog aldrig att vi "vanliga" ej paranoida gängmedlemmar, våldtäktsmän, pedofiler, mördare, rånare osv. kommer att förstå något utav det som händer runt omkring oss. Och det värsta är, att det är så mycket närmare än vad man kan tänka sig. var rädda om varandra, och håll hårt i er familj o era vänner! 

Och jag hoppas verkligen att de hittar David som försvann förra veckan efter 150-dagars här i varberg, och att han kommer tillbaka oskadd..!

nu ska jag diska och sen sova lite tror jag, och försöka att inte fundera sönder huvudet och inte vakna 47 gånger inatt över konstiga panik-död-blod drömmar jag drömt varenda natt de senaste veckorna!

over and out
puss, sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0