TORSDAG......

Ida assisterar väckar klocka, halv åtta.. jag orkar inte gå upp.. klockan blir kvar i... PANIK! skynda skynda, ut till min hederliga rally-biff, åka fortfortfort o hämta ida. POLISKONTROLL - PANIIIIIIIK! klarade mig från att bli stannad, phu! åka fortfortfort till skolan, komma försent......... ha en halv lektion, ingen hästteori, lunch, iväg för att leta cd till bilen - MER POLISKONTTROLL!! mer panik.. klarade mig igen! phu igen.. hittar bara dyra cd's jag blev snål o köpte ingen. Biffade vidare till ridsport för o se om han kanske bestämt sig för min sadel? han erbjöd ett cpcpcpbgofofddsrf hkfgv dålig pris, jag sa nej - han blev sur - jag tog med sadeln och åkte. Komma försent till idrotten (Bengans kommentar - bättre sent än aldrig!) yes.. skriva prov. åka till falkenberg - Horse Farm (med ida som kartläsare) lämna in sadeln för försäljning - fick ett :D:D:D:D-pris! hoppas den snart blir såld. Tillbaka till stallet - ha engelska/hästteori redovisning (fett duktig var jag) efter det stalltjäns o sen ridaridarida min söta heeeest. SEN iväg till ica o lämnade in ett paket som skulle skickas! såpp. hämta Ida, åka hem, äta tacos, borde pluggat o packat........... inget blev av!

ja, av detta kan vi dra slutsatsen att jag iaf lyckats med lite idag
- lämnat sadeln på försäljning
- skickat paketet
- skrivit prov
- redovisat

heja mig! nu måste jag sätta igång o packa o plugga lite så att jag KANSKE kan klara proven imorgon, och så att vi kanske kan komma iväg i tid från varberg! yepp.


godnatt
sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0