torsdag, snart helg!

Nu har halva torsdagen gått, och i morgon är det fredag. Känns skönt! Dock har jag en evig huvudvärk som kan inte är riktigt lika skön, det dunkade i huvudet redan i morse och det verkar inte som att det har någon lust att gå över. Sitter i skolan just nu, på treornas hästkunskaps lektion. Har absolut inte gjort något vettigt idag, mest nördat omkring, (borde varit på idrott nu, men det struntade jag i efter att övervägt för o nackdelar en stund och kom fram till att det inte hade varit bra för min huvudvärk)  vet inte om det är bättre än att stanna hemma från skolan? hm. Helst skulle jag inte gå i skolan överhuvudtaget.. faktist..

Det är sjukt fint väder ute, klarblå himmel o sooooool! tror att jag ska ta min lille häst sen och rida en sväng i snön, det är mysigt (om han kan hålla sig på benen vill säga, haha) Och så hade det ju varit mysigare om man slapp ha på sig 47 lager kläder. (slutsats - allt hade varit bättre om det var sommar)

over and out
puss, sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0