onsdag!

Idag hade vi hoppning och stalltjänst på morgonen, stalltjänsten i sig är inte speciellt jobbig alls, men att ta ut och in alla dessa hästar känns som ett evighets göra och ibland känner man ju bara att man vill låta allihopa stå inne! Hoppningen gick faktist jätte bra, inget stök eller bök på hela träningen! Duktig Bo :) Han har blivit mycket mer ridbar och starkare nu på det sista. Allt jobb börjar ge resultat! i'm happy for that.

Min dag efter skolan har jag spenderat med Ida! Vi var o handlade lite saker för att vi tänkte göra tacos till kvällsmat, för ovanlighetens skull! Sen åkte vi hem till mig och jag sorterade lite tvätt o satte igång o tvätta. Sen har vi väl nördat fram o tillbaka till tvättstugan mest hela dagen.... suck! Det är såååå tråkigt. Men nu är jag äntligen klar och trött som en gris, så nu duschen och sen sovläge i sängen!  

Och har btw iaf bestämt mig för att åka hem i helgen, duktigt av mig ;)




bilden är tagen från en film, därav kvaliten -.- men han är fin min lilla häst




puss på er
sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0