när livet saknar inspiration

Jag har tappat bort all inspiration jag någonsin haft och jag kan inte bestämma mig för något. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska åka hem i helgen eller om jag ska stanna. jag kan inte bestämma mig för om jag ska vara med o hoppa min häst på ban-hoppningsträningen i helgen (såklart..... eftersom jag inte ens vet om jag ska stanna?) Jag vet inte om jag vill åka till scadinavium, eller vem som kan tänkas följa med dit? åh. Jag kan inte ens bestämma mig för om jag ska duscha ikväll eller i morgonbitti................

för många tankar att tänka och tiden bara försvinner, och jag har alltid för mycket att göra och när jag väl inte har det vet jag inte hur man gör något annat än o stressa runt, så då sitter jag bara o glor. Men idag har jag iaf skrivit min J***A bokrecention, och det var väl inte en dag försent (den skulle varit inne förra vårterminen!) skäms lite för det dock, men nu är den KLAR! Men jag har en hel del saker som ska vara klara innan fredag...

- engelska redovisning
- företagsekonomi uppgift
- naturkunskaps prov
- datakunskaps prov
- APU-uppgift

det var nog allt, men tillräckligt eftersom jag inte börjat med något av det. åh, jag hatar att jag har så dålig självkontroll!



he's my man <3


Nu har jag iaf bestämt mig för att diska

peace
sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0