kväll igen....

var tar dagarna vägen? jag blir galen, dag efter dag bara flyger iväg. Snart har väl hela livet gått o jag inte ens märkt det.. Snart är jag tjugo år, tjugo år!!!!!! hör hur det låter? tyckte nyss jag fyllde tio! hm.. dax att börja göra något vettigt utav det här!

Praktikplats är iaf fixad, och det känns fint :) Skall vara på Hästak (www.hastak.se) tror att det kommer att bli roligt! Kunde dock inte ta med mig Bo som det verkar, pga att de tar hem de ston som skall föla och helst inte vill ha in andra hästar i stallet då pga all smittorisk och infektioner. Men det förstår jag, Mathilda min gullunge har hur som helst lovat att ta hand om Bo, så det blir bra. Kommer att få se o rida många fina hästar tror jag, och det kan nog bli mycket lärorikt :)

Nu kommer Martina snart hit, så jag ska stänga ner det här o kanske äta en macka innan jag ska sova. Imorgon blir det massa kläder på o till stallet tidigt :) Mathilda ska träna för S igen, o jag tänkte att jag skulle följa med o kika. godnatt!

sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0