fredag fredag fredag

Idag har varit en bra dag! gick upp i tid i morse, stalltjänsten gick som smort och allt har flytit på utan några omständigheter :) Bo var så jäkla fin på dressyren också, Nina hade bara bra saker att säga! red med johannas sadel också, och det var helt plötsligt mycket lättare att rida. När jag rider i min sadel känns det som att jag sitter två meter ovanför hästen, och får ingen känsla alls. BLÄ! måste göra något åt det. Nu känns det iaf som att vi är på spåret igen! Och nu hoppas jag att det fortsätter såhär, nu satsar vi verkligen på tävling om någon vecka! yes!

Kvällen har bestått av Martina, chips, godis o cola. Fiiint som sjutton, har sett på Let's Dance och skrattat en hel del! Dock har jag en sak som stör mig mer än en finne i röven, tänker inte gå in på vad det beror på här! Men antar att det bara är o gilla läget, o anta att det var dumt av mig. Det finns då folk till allt, det är ju bevisat nu! Och folk som man kanske trodde var super, kanske inte var så bra iaf??

Har absolut inget planerat i helgen, vilket känns skönt! Faktist. I morgon ska jag sova tills jag vaknar och sen rida min underbart fina häst. Sen blir det en liten tripp med Mathilda som skall träna för **a*** dada :) och sen vet jag inte alls, kanske en slappkväll igen. Ibland är det underbart att inte ha massa saker planerade så att man kan göra precis vad man känner för.. Funderar på att åka hem över helgen nästa vecka, men jag vet inte? kanske ska åka hem helgen innan praktiken istället? Hmm. Pengar finns det ju inga, så får väl pissa i tanken så att jag ev. kommer till LA. Efter ett rätt onödigt (tydligen enligt Bo nödvändigt) missöde med Bo's näsa med en liiiiiite för dyr vetrinär-räkning som följd, så kan jag säga att jag ligger mer än minus på kontot! buhu. Ibland undrar man med dessa djur alltså! (Bo skar på något jävla vänster upp halva näsan på VÄGGEN i boxen. Vilket resulterade i några sprutor, en aningens massa bedövning och sex stygn.... Enligt honom själv en nödvändig skönhets-fix! Tänk att den mallgrodan alltid ska vara så speciell och bäst) men vad gör man inte <3



men nog är han fin, och jag gör vad som helst för honom!



over and out
sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0