eviga huvudvärk..

Det ger sig inte, jag dör snart av denna huvudvärk! Har inte ridit Bo idag, o det blir nog inget med det heller.. Åh, jävla träningar i ridhuset på kvällarna förstör mitt liv. Från och med nästa vecka tänker jag rida innan skolan de dagar det är träning på kvällarna. Punkt, slut.

Är hund-vakt åt Mathildas hund Bella! Nu har hon äntligen varvat ner och lagt sig brevid mig i soffan. Innan har hon kutat omkring här som en skållad bäver och bara busat. Men det är rätt lyhört i min lägenhet, så direkt det går någon utanför i trappen så får hon dampet. Vakthunden ;)

tusenmiljoner tankar och känslor förstör mitt liv just nu, jag skulle helst vilja stänga av allting. riva sönder alla skolböcker, bränna upp alla mina saker, riva sönder och bränna upp hela mitt liv.......... om ens det vore värt...


over and out
sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0