ännu en helg som bara flög förbi..

ja, var tar tiden vägen. söndag kväll, eller snart natt tillomed. Jag har inte hittat någon ro för att gå o lägga mig än. Dagen idag har varit lång, har varit till stallet o hjälp dem att mocka i morse för det var jätte lite folk på stalltjänsten, sen har jag varit med Mathilda när hon tränat för s igen :) båda hästarna var fina. efter några timmar där, så åkte vi och åt och sen tillbaka till vårt stall för att hoppa lite med Bo. Inget stämde riktigt idag (min känsla) men Mathilda tyckte att jag gjorde ett bra jobb, eftersom den här lilla hästen inte är riktigt som alla andra alla dagar.. Men det kan väl inte gå bra jämt antar jag! Han har ju varit fin hela veckan innan! I morgon blir det en låååång skritt-tur, för jag antar att han kommer att ha lite träningsvärk.

ikväll har jag varit hos Mathilda o Robin och inte gjort ngt alls egentligen. Bara varit typ.. I morgon åker M till strömstad och sen vidare till Norge. Jag kommer sakna henne! det blir en månad utan min bästa vän, största stöd och personliga assistent<3  förhoppningsvis klarar jag mig!

Nu nyss la jag ut några annonser på hästnet, så är du intresserad av en säkerhetsväst eller en GPA speed air hjälm så kika där! (www.hastnet.se) kommer även att sälja min sadel, en Prestige Meredith så är det ngn som har intresse för en sån så släng in en kommentar!


Nu ska jag ta tag i mitt liv och leta upp några papper jag lovat att lämna in i morgon, och sen ska jag sova. Kommer förhoppningsvis upp i tid i morgon. Jag hatar att inte ens har ro till att gå o lägga sig.. Upptäckte nyss en annan sak, Jag sitter med tv'n på. Med JÄTTE högt ljud, vet inte om jag höjt så det blev så högt, eller om det var så när jag satte på tv'n. men högt är det, och har inte tänkt på det förens nu. efter en timme (eller mer)... Antar att jag blivit ganska bra på att stänga av öronen!


GODNATT, puss
sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0